RO.271.10.2014 Grabów nad Pilicą, 2014-09-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RO.271.10.2014. Nazwa zadania: Zagospodarowanie terenu poprzez przebudowę bieżni.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami ) Gmina Grabów nad Pilicą zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego GMINA GRABÓW NAD PILICĄ Adres zamawiającego ul. Kazimierza Pułaskiego 51 Kod Miejscowość 26-902 Grabów nad Pilicą Telefon: 0-48-662-70-14 Faks: Faks adres strony internetowej bip.grabow.pl adres poczty elektronicznej grabow@grabow.pl />Godziny urzędowania: 7,00 - 15,00
II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: bip.grabow.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Grabowie nad Pilicą ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą pokój nr 4) . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie bieżni tartanowej natryskiwanej, przepuszczalnej dla wody. Bieżnia wykonana zostanie wokół istniejącego boiska do piłki nożnej posiadać będzie cztery pasy biegowe oraz dodatkowo wyposażona zostanie w pas do biegu sprinterskiego na 60m. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót. Wszelkie prace winny być wykonane zgodnie ze specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Dopuszcza się zastosowanie urządzeń (rozwiązań) równoważnych w stosunku do urządzeń projektowych. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone , iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1, pkt 2.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :
45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45.11.12.13-4 Roboty w zakresie oczyszczania terenu. 45.11.27.20-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych. 45.22.38.00-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji. 45.21.22.00 – Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
Zakres robót niezbędnych do wykonania został opisany w przedmiarze robót będący załącznikiem do SIWZ.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, zaleceniami Zamawiającego oraz do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu, w uzgodnionym terminie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie – od dnia zawarcia umowy, - zakończenie- 15.11.2014 roku VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodną z ustawą. 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: Nr 1- Formularz ofertowy Nr 2- Formularz cenowy Nr 3- Oświadczenie o spełnianiu warunków Nr 4- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Nr 5- Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Nr 6- Przedmiar robót Nr 7- Wzór umowy B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: · Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 SIWZ · Oświadczenie o przynależności lub nie Wykonawcy, do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej do oświadczenia należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. – załącznik nr 5 do SIWZ.
C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie załącznik nr 3 SIWZ.
D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie załącznik nr 3 SIWZ.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. Nazwa kryterium Waga 1 Cena ryczałtowa 100 % X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2014-09-24 do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego GMINA GRABÓW NAD PILICĄ ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Pokój Nr 12- Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-09-24 o godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego GMINA GRABÓW NAD PILICĄ ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Pokój Nr 10- Sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej Nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr
ogłoszenia Nr 298842-2014 Data zamieszczenia dnia 09.09.2014 roku
____________________________________ Kierownik Zamawiającego
SIWZ Formularz ofertowy Formularz cenowy Oświadczenie o spełnieniu warunków Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej Wzór umowy Załącznik do umowy Przedmiar robót PDF Specyfikacja Techniczna Opis techniczny |