`Zakup |
IBA.271.3.2012 Grabów nad Pilicą, 2012-03-07 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.271.3.2012 Nazwa zadania: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA URZĘDU GMINY W GRABOWIE NAD PILICĄ Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Urząd Gminy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą bip.grabow.pl grabow@grabow.pl 7,00 - 15,00 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: bip.grabow.pl Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej lub bezpłatnie osobiście w tutejszym urzędzie w pokoju nr 4. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do budynków Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień: Kod CPV: 09000000-3, 09300000-2 Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) Główny przedmiot Dodatkowe przedmioty V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2015 roku VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: · Spełniają warunki zawarte w załączniku nr 4 i nr 5 do SIWZ. · Posiadają aktualnie obowiązującą koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. · Posiadają aktualną umowę lub promesę umowy z PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. do obiektów Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w dziale 4 SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w dziale 3 SIWZ Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony Formularz ofertowy wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wypełnione Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 7. Stosowne oświadczenie o tym, iż na dzień składania oferty posiada aktualną umowę lub promesę umowy z PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. do obiektów Zamawiającego. 8. Kopia nadania NIP. 9. Kopia nadania Regon. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 5 niniejszego działu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Wszystkie dokumenty wymienione w ust. 5 – 11, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej oryginalności. 15. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę lub tłumacza przysięgłego. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium Waga Cena 100 % X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2012-03-16 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Sekretariat XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-03-16 o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Sala konferencyjna XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie dotyczy XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 07.03.2012 roku Nr 69526-2012 ____________________________________ Kierownik Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Oświadczenie o spełnieniu warunków Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia |
Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2012-03-07 10:11:35 | Data modyfikacji: 2012-03-07 10:12:27.
Data wprowadzenia: 2012-03-07 10:11:35
Data modyfikacji: 2012-03-07 10:12:27
Opublikowane przez: Krystyna Puk
Data modyfikacji: 2012-03-07 10:12:27
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót |