Budowa szkolnego placu zabaw przy Publicznej szkole Podstawowej im. 76 Pułku Piechoty w Augustowie |
IBA.271.5.2012 Grabów nad Pilicą, 2012-07-06 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IBA.271.5.2012. Nazwa zadania: Budowa szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej im. 76 Pułku Piechoty w Augustowie. Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Urząd Gminy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Adres zamawiającego Kazimierza Pułaskiego 51 Kod Miejscowość 26-902 Grabów nad Pilicą Telefon: 0-48-662-70-14 Faks: Fax adres strony internetowej bip.grabow.pl adres poczty elektronicznej grabow@grabow.pl Godziny urzędowania: 7,00 - 15,00 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: bip.grabow.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego ( pok. Nr 4 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw, zlokalizowanego na działce szkolnej . Powierzchnia terenu przeznaczona na plac wynosi 240 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie szkolnego placu zabaw: - zaprojektowanie szkolnego placu zabaw, - uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień i pozwoleń, - przygotowanie podłoża (podbudowy) wraz z wykonaniem nawierzchni, - wykonanie placu zabaw, - dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia wchodzących w skład szkolnego placu zabaw, - wykonanie i zainstalowanie na szkolnym placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu, - uruchomienie placu zabaw, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeśli będzie wymagane), - przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania. Opis szczegółowy zawarto w załączniku Nr 7 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest: a)w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy wykonać i przekazać zamawiającemu do zaopiniowania koncepcję architektoniczną zadania. Koncepcja musi zawierać część opisową, plan zagospodarowania szkolnego placu zabaw (w tym rozmieszczenie urządzeń ze strefami bezpieczeństwa, przekrój z opisem warstw, wykaz urządzeń do montażu oraz ich kolorowe ilustracje np. zdjęcia, rysunki itp. zamawiający w ciągu 3 dni zaopiniuje w/w koncepcję. b)przekazać kompletną dokumentację projektową w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy (w/w dokumentacja musi uwzględniać ewentualne uwagi zgłoszone przez zamawiającego w dokumencie opiniującym koncepcję architektoniczną), c)Wykonawca ma obowiązek zgłoszenia w imieniu Zamawiającego- rozpoczęcie robót do Starostwa Powiatowego w Kozienicach. (Wykonawca uzyska odpowiednie upoważnienie do dokonania w/w zgłoszenia) Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego, 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw, 45112 723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 2012-09-30 VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 100000 PLN brutto z podaniem jej rodzaju wartości, daty i miejsca wykonania oraz złączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie szkolnego placu zabaw. okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Lp. Nazwa kryterium Waga 1 Cena 100 % X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2012-07-25 do godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Nr 12 Sekretariat XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-07-25, o godz. 11.15 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Nr 10 sala konferencyjna XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Umowa ramowa XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów informacje o dynamicznym systemie zakupów adres strony internetowej XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 238360 Data zamieszczenia 2012-07-06 ____________________________________ Kierownik zamawiającego Oświadczenie o spełnieniu warunków Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia |
Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2012-07-06 09:57:49.
« powrót |