`Zakup |
ZSG-341/1/2009 Grabów nad Pilicą, 2009-08-11 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZSG-341/1/2009. Nazwa zadania: Zakup oleju napędowego dla Zespołu Szkół w Grabowie nad Pilicą Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Urząd Gminy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Zespół Szkół ul. Parkowa 4 26-902 Grabów nad Pilicą bip.grabow.pl 7,00 - 15,00 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: bip.grabow.pl Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej lub bezpłatnie osobiście w tutejszym urzędzie w pokoju nr 8. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Sukcesywny zakup oleju napędowego w ilości przewidywanej 18.000 litrów w okresie obowiązywania umowy do dwóch autokarów szkolnych służących do dowozu dzieci do Zespołu Szkół w Grabowie nad Pilicą na rok szkolny 2009/2010. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymienionej ilości zamówienia w zależności od potrzeb. Wydawanie oleju napędowego odbywać się będzie na stacji paliw zlokalizowanej zgodnie z ofertą. Olej napędowy wydawany będzie wyłącznie do zbiorników paliwowych autobusów szkolnych należących do Zamawiającego poprzez legalizowany przepływomierz. Wykonawca w miejscu sprzedaży prowadzić będzie na potrzeby Zamawiającego ewidencję zakupionych paliw na druku zwanym asygnatą, w której odnotowane zostaną: data wydania paliwa , nazwisko i imię osoby pobierającej olej napędowy, nr rejestracyjny pojazdu, ilość zatankowanych litrów. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oleju napędowego określoną w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 poz. 1441 z późniejszymi zmianami oraz warunki techniczne Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Wykonawca określi nr telefonów i nr fax oraz inne dane niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Wspólny Słownik Zamówień: 09134100-8 olej napędowy Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) Główny przedmiot Dodatkowe przedmioty V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 31 sierpnia 2010 roku VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące kryteria: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 2. Złożą wszystkie dokumenty określone w niniejszej specyfikacji w celu potwierdzenia spełnienia warunków , o których mowa w pkt V SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem dnia składania ofert. b)Aktualne zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). załącznik nr 3 d)Koncesja na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. e)Wypełniony formularz cenowy i ofertowy - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ f).zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 g).wypełniony wykaz dostaw stanowiący załącznik Nr 5 g)Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej.. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium Waga Cena 100 % X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-08-19 do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Sekretariat XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-19, o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Sala konferencyjna XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-09-18 XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie dotyczy XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej nie dotyczy XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 131453-2009 dnia 11.08.2009 ____________________________________ Kierownik Zamawiającego |
Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2009-08-11 12:34:45 | Data modyfikacji: 2009-09-09 08:24:17.
Data wprowadzenia: 2009-08-11 12:34:45
Data modyfikacji: 2009-09-09 08:24:17
Opublikowane przez: Krystyna Puk
Data modyfikacji: 2009-09-09 08:24:17
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót |