RO.271.12.2014 Grabów nad Pilicą, 2014-09-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RO.271.11.2014. Nazwa zadania: Odnowa wsi Grabów nad Pilicą Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami ) Gmina Grabów nad Pilicą zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego GMINA GRABÓW NAD PILICĄ Adres zamawiającego ul. Kazimierza Pułaskiego 51 Kod Miejscowość 26-902 Grabów nad Pilicą Telefon: 0-48-662-70-14 Faks: Faks adres strony internetowej bip.grabow.pl adres poczty elektronicznej grabow@grabow.pl />Godziny urzędowania: 7,00 - 15,00
II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: bip.grabow.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Grabowie nad Pilicą ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą pokój nr 4) . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu zamówienia
Odnowa wsi Grabów nad Pilicą – inwestycja polegająca na budowie linii kablowej oświetlenia ulicznego w miejscowościach: -Grabów nad Pilicą (dz. nr ew. 140, 377/2, 384, 393/1, 393/2, -Wyborów (dz. nr ew. 198,199) Zakres rzeczowy prac obejmuje: 1.Budowa linii kablowej trasa 3089m (długość całkowita kabla) 3711m 2.Rury ochronne w wykopie otwartym fi.110mm 512m 3.Przeciski pod obiektami fi 75mm 446m 4.Montaż słupów oświetleniowych 9m z wysięgnikiem jednoramiennym (dł.1m) szt.74 5.Montaż słupów oświetleniowych 9m z dwoma wysięgnikami(wysięg 1,0, 05m) szt.6 6.Montaż opraw sodowych 150W szt.80 7.Montaż opraw sodowych 70W szt.6 8.Montaż szafy oświetleniowej z redukcja mocy(strumienia) szt.1 9.Budowa złącza pomiarowego na istniejącym słupie szt.1 10.Budowa zasilania szafy oświetleniowej trasa 14m długość całkowita 19m 11. Montaż szafy oświetleniowej 1 fazowej 1kpl Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót załączony do SIWZ Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami oraz obowiązującymi przepisami przeciwporażeniowymi i przeciwpożarowymi. Wytyczenie miejsc pod posadowienie słupów i późniejsze ich zinwentaryzowanie należy powierzyć uprawnionemu geodecie. Roboty ziemne w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych należy wykonać ręcznie. Po zakończeniu prac a przed podaniem napięcia należy wykonać pomiary izolacji i ciągłości żył kabli i przewodów niskiego napięcia oraz rezystencji uziemienia sporządzając odpowiednie protokóły, które należy przedłożyć Komisji odbioru technicznego. Przed przystąpieniem do realizacji robót należy opracować projekt organizacji ruchu oraz uzyskać zgodę zarządcy drogi (MZDW Warszawa Rejon Drogowy Otwock Piaseczno) na zajęcie pasa drogowego i ponieść związane z tym opłaty.
Dopuszcza się zastosowanie urządzeń (rozwiązań) równoważnych w stosunku do urządzeń projektowych. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone , iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1, pkt 2.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
31527200-8 oświetlenie zewnętrzne 45232210-7 Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych 31321100-3 Napowietrzne linie energetyczne
Zakres robót niezbędnych do wykonania został opisany w przedmiarze robót będący załącznikiem do SIWZ.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, zaleceniami Zamawiającego oraz do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu, w uzgodnionym terminie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie – od dnia zawarcia umowy, - zakończenie- 30.04.2015 roku VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodną z ustawą. 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: Nr 1- Formularz ofertowy Nr 2- Formularz cenowy Nr 3- Oświadczenie o spełnianiu warunków Nr 4- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Nr 5- Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Nr 6- Kosztorys ofertowy Nr 7- Wzór umowy B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: · Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 SIWZ · Oświadczenie o przynależności lub nie Wykonawcy, do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej do oświadczenia należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. – załącznik nr 5 do SIWZ.
C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie załącznik nr 3 SIWZ.
D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie załącznik nr 3 SIWZ.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. Nazwa kryterium Waga 1 Cena ryczałtowa 100 % X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2014-10-14 do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego GMINA GRABÓW NAD PILICĄ ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Pokój Nr 12- Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-10-14 o godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego GMINA GRABÓW NAD PILICĄ ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Pokój Nr 10- Sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej Nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr
ogłoszenia Nr 320206-2014 Data zamieszczenia dnia 26.09.2014 roku
____________________________________ Kierownik Zamawiającego
SIWZ Formularz ofertowy Formularz cenowy Oświadczenie o spełnieniu warunków Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej Wzór umowy Załącznik do umowy Przedmiar robót Przedmiar robót Specyfikacja Techniczna Projekt budowlany Wyjaśnienia Nr 1 Wyjaśnienia Nr 2 Zawiadomienie o wyborze oferty Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |