Zakup oleju napędowego do Zespołu Szkół w Grabowie n/P |
ZSG-341/2/2008 Grabów nad Pilicą, 2008-10-16 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZSG-341/2/2008. Nazwa zadania: Zakup oleju napędowego do Zespołu Szkół w Grabowie nad Pilicą Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Zespół Szkół w Grabowie nad Pilicą zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Zespół Szkół ul. Parkowa 4 26-902 Grabów nad Pilicą bip.grabow.pl gimngrab@poczta.onet.pl 7,00 - 15,00 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: bip.grabow.pl Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Zespół Szkół w Grabowie nad Pilicą - sekretariat- bezpłatnie. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Sukcesywny zakup oleju napędowego do dwóch autokarów szkolnych służących do dowozu dzieci do Zespołu Szkół w Grabowie nad Pilicą na rok szkolny 2008/2009. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Wspólny Słownik Zamówień: 09134100 olej napędowy Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) Główny przedmiot Dodatkowe przedmioty V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych . VI. Termin wykonania zamówienia: 31.08.2009 VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 5) Wykaz trzech wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium Waga cena 100 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2008-10-24 do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego Zespół Szkół ul. Parkowa 4 26-902 Grabów nad Pilicą sekretariat XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-10-24 o godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego Zespół Szkół Parkowa 4 26-902 Grabów nad Pilicą sekretariat XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2008-11-24 XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów adres strony internetowej XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna nie dotyczy nie dotyczy XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 268609-2008 data ogłoszenia w BZP dnia 16-10-2008 ____________________________________ Kierownik Zamawiającego |
Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2008-10-16 08:47:28.
« powrót |