```Wyłapywanie`` |
ZP-341/14/2009 Grabów nad Pilicą, 2009-12-10 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP-341/14/2009 Nazwa zadania: Wyłapywanie i odbiór bezdomnych psów z terenu Gminy Grabów nad Pilicą Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Urząd Gminy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą bip.grabow.pl grabow@grabow.pl 7,00 - 15,00 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: bip.grabow.pl Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej lub bezpłatnie osobiście w tutejszym urzędzie w pokoju nr 8. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest usługa wyłapywania i odbioru bezdomnych psów z terenu gminy Grabów n/Pilicą, przewiezienie i umieszczenie ich w schronisku oraz zapewnienie im właściwych warunków bytowych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, a w szczególności ustawy o ochronie zwierząt. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień: 98380000–0 – usługi psiarni Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) Główny przedmiot Dodatkowe przedmioty V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2010 roku VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. -prowadzą zarejestrowana działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym; -posiadają niezbędne urządzenia i środki do wykonania usługi, a w szczególności: chwytaki, obroże, klatki samołapki, smycze; -posiadają samochód przystosowany do przewozu zwierząt; -posiadają pozytywną opinię powiatowego lekarza weterynarii właściwego terytorialnie dla Wykonawcy; -posiadają zawartą umowę z lekarzem weterynarii o zapewnieniu pomocy weterynaryjnej; -posiadają zgodę na prowadzenie schronisk właściwego Wójta, Burmistrza lub Prezydenta; -posiadają dokument o legalizacji schroniska dla zwierząt, do którego będą dostarczane wyłapane psy; zobowiązanie (oświadczenie) właściciela schroniska o gotowości przyjmowania wyłapanych przez Oferenta bezdomnych psów 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na załączonym do SIWZ formularzu należy załączyć: - oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - informacja o potencjale technicznym wykonawcy – wykaz sprzętu, - zezwolenie właściwego Wójta, Burmistrza lub Prezydenta na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ust.1 pkt.4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z 13 września 1996r. - oświadczenie właściciela schroniska o gotowości przyjmowania wyłapanych przez Oferenta bezdomnych psów z terenu gminy Grabów n/Pilicą, - umowa z lekarzem weterynarii o zapewnieniu ewentualnej pomocy weterynaryjnej wyłapywanym psom z terenu gminy Grabów n/Pilicą. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium Waga Cena 100 % X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-12-18 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Sekretariat XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-12-18, o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Sala konferencyjna XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie dotyczy XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej nie dotyczy XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr -2009 dnia 2009-12-10 ____________________________________ Kierownik Zamawiającego |
Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2009-12-10 07:59:18 | Data modyfikacji: 2009-12-22 08:32:25.
Data wprowadzenia: 2009-12-10 07:59:18
Data modyfikacji: 2009-12-22 08:32:25
Opublikowane przez: Krystyna Puk
Data modyfikacji: 2009-12-22 08:32:25
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót |